Blogger Layouts

Rabu, 15 Disember 2010

SESEKALI AKU MEMBELI BELAH....

OK....first skali aku nak korang semua cari bedak kutu jenis ni...
mmg sangat berkesan...
dan selamat...
doktor guna untuk adek haritu...
dlm masa 5 minit habis semua berterabur ke bawah..

secondly pencuci kawasan luar mata...
aku guna untuk cuci kawasan mata adek dan adik2 adek yang lain...
ekekeke...aku lak yg pening dgn ayat aku...

CIKGU...sya dah jumpa rumput kucing...
huhuhu...sangat mahal...RM16.00 skali guna jer...
waaaa...tkpe...aku nk try dlu... kalau ok..sya nk hadiah untuk shomel2 cikgu...

ekekekek...ok lastly ni mainan aku...
versi jari sahaja...
sangat suka main benda ni..
aku pun nak ade mainan juga..
walaupun umo dh 30 annnnn....
heheheh....


SEKIAN...BUDAK2...JOM KITA MAIN...

4 ulasan:

  1. tk igt ler brand ape...nnti sya tgk alik kt botol tuh...mmg sesuai utk kitten pun..tkde la dorg larik lintang pukang...sebab debu jer...

    BalasPadam
  2. ss beli kat mane bedak kutu tu??..menarik jer bunyinya...x pernah jumpa..

    BalasPadam
  3. beli kt vet...paksa jgk nk beli...huhuh..dia jual ler...mmg jenis ni jarang ada kt pasaran...tp try ler cari..mmg sgt berkesan jenis ni..sebab sya dh guna dkt adek..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...