Blogger Layouts

Khamis, 2 Disember 2010

MAHA 2010....WOWW....NYANYUK AKU NAK JALAN...


ni bukan gambar aku...
ntah sape yg aku snap..akibat dari keterujaan aku mengambil gambar..
pertama kali sampai MAHA...selalu aku pegi MIHAS FIM n seangkatan dengannye saja..

sori arr makcik...

dalam dewan A...hhuhu...luas giler...
kenyang makan..

kretip siott....
buah2 susun jadi bunga panjat..

puan Shamsiah...huhuh...exceli g anto tender jer...
sesat punya pasal...termasuk dlm kawasan UPM...
ape lagi...trus ler mengulat ke sana..

aku suke..aku suke....!!!!

wow...lobster beb...

gamat pun ade...

tengok..bukti aku p MAHA..ekekek

heheh...ape motif gambo ni pun tak tau la...

3 ulasan:

  1. wahh bestnya jenjalan, tangkap gmbr org jek gmbr SS manew?? :D

    BalasPadam
  2. tgk puin dah rasa kurus.

    ade kawan dah pg n hapdet blog. sangat tertarik n sangat meletihkan

    BalasPadam
  3. mmg letih tau...tu pun bahagian ladang tk pi...tkpelah..aku tk bela lembu..hhuhuhu tp tlepas part nk bg rabbit mkn..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...