Blogger Layouts

Sabtu, 18 Disember 2010

SEBELUM...SEMASA DAN SESUDAH....ALHAMDULILLAH MUDAH2AN BERTERUSAN BEGITU...

entri ni sepatutnya buat masa lepas adek keluar klinik hritu..
maaflah...
ada beberapa perkara berlaku...
buatkan aku terlewat update..
KAWAN AKU BAGI ILANG KUNCI KETA..
DISITU JUGA TERSELIT
KUNCI RUMAH,
KUNCI KEDAI,
KUNCI LACI,
KUNCI RUMAH KEDUA DI KAMPAR...
WAAAAAAAAAAAAA...
maka...dengan baki2 angin baik yang aku ada..
maka aku update juga harini...

ni masa adek mula2 enter wad...
huhuhu..angin nye terus tak baik..
tensen...ngamuk2...
maka...doktor ubah pikiran....

adek sudah jadi buah nangka di luar pagar...hehehe..
dok ko kat atas bumbung cage..
terus diam...
no ngamuk2...
so seharian sepanjang jagaan dr.Kaur adek kawan ngan Bobby
anjing yg kne langgar dan lari..


ilek jer dak ni sewa bantal si bobby...
huhuh..bobby pun cam tk kisah jer..
last2 doktor kasi bantal bobby kat adek...
huhuuh..betuah tul ko ni dik...

huhuh...ni masa adek dah bawak balik..
almaklum ler tido dalam bilik ekon..
trus buat aksi cenggini...
aku kne tido kt opis kedai..
kunci umah ilang...


huhuhu...mmg lasak budak ni tido..
ehhh...ko dh lupa sakit ke dik..??

hehehe...saje snap gambar tgn adek...
senang nk bt kad pengenalan nnti..
erkkk..perlu ke..??

ehhhh...ekor sape tu...
MAMA....??? OPSS...MAMA TKDE EKOR OK...


HAHHAAH...ekor budak ni ler...
dah kesejukan...bising2 minta di selimut..
bila dh tutup badan dengan selimut sambung tido sampai kul 10 pg..
huhuhuh...mentang2 tkde budak kecik nak kacau yer..

ok...
itu sajalah entri yg sepatutnya aku update..
maaf terlewat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

makasih sebab sudi komen...