Blogger Layouts

Sabtu, 25 Disember 2010

BILIK MAIN KAMI YANG BARU...

URGHHH....
aku dah penat mengemas....so aku spare 1 bilik untuk budak2 ni main...
12 jam lampu sntiasa terpasang...
main puas2...
.
.
.
MAMA CAKAP KAMI BOLEH MAIK SAMPAI PITAM
.
.
.
ha ahhh...memang tu la matlamat aku...
korang bleh main sampai pitam...
ekekeek...

budak2 dah pandai main umah flat nih...


budak2 tengah buat sevey...

adek...pun sama naik...

abis mainan dah berterabur...

ok..perlawanan gusti akan bermula..

errkkk...gusti dalam tudung saji ker...
aku lak yang konpius..

ape pandang2...aku juru kamera jer laaa....
menyamar kejap...

huhuh...stesen minuman juga disediakan...
ape lagi..nenen poi ler...

mama...nak...
HOIII...NAK APE...?
susu...ade...??
DUSHHH...DUSH....NAK KNE DAK KECIK NI...

ok...kastemer pertama guna perkhidmatan ini yer..

budak belakang poi mmg sajer carik pasai ngan aku...

kakak...berjaya tangkap lipas...
WAOOOIIII....
sajer kan...sajer kan...dah tahu mama korang ni takut lipas...


sedang kuis2 permainan percuma...
ape....LIPAS LAGI KE TUH...
.
.
.
.
.
begitulah seadanya bilik baru budak2 ni...
so takde la kejadian seperti gambar dibawah lagi yer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sobb....sobb....jam itik kuuu......hancur sudahhhh

1 ulasan:

  1. Wah wah wah.. ni macam nak kalahkan bilik Along & Angah si PH jek i tengok.. kui kui kui..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...