Blogger Layouts

Rabu, 22 Disember 2010

EDISI...AKU MALU GILERR...

mari tuan puan dengar ini cerita...
ini angkara aku nak berbahasa...
tapi lain..pulak jadinya...
last2 aku sendiri malu daaa...

(nyanyi cam lagu axion...)

huwaaaaaaaa....
bukan aku jer tungging2 gelak...
kastemer2 regular pun gila2 gelak...
ekekeke...adehh tragedi akhir tahun..

dialognya camnih:
ye sir may i help u?
here we have some breakfast
roti canai..fragrant rice (nasi lemak arr...)
fried mee, vicemille, kuitiaw...
curry me...
and thai food...

last2 dia balas balik:
kopi o ais satu...berapa?
mee rebus ada?

aku cam nak pitam...sengal punya mat saleh...
kalau aku tau kau bleh ckp melayu tak yah tkial2 aku ckp omputih....

dengan tsegih2 aku jawap:
ada...nak ke..?

mat saleh:
bulleh...bagi satu ya...

huhuhuh...elok dia balik jer..memasing pakat gelak....
nak2 polis yg sllu lepak kedai...
tepuk2 meja dorang gelakkan aku...


nampak2...aku dah marah ni...
siap ko polis..aku saman ko...

MAKKKKKKKKK....!!!!

3 ulasan:

  1. wakakaka siap jerit panggil mak lg.

    n3 nie mmg penawar la..letih2 balik dari kedai2 segala

    BalasPadam
  2. waduhh....maluuu...kalo centu kan..next time...ada mat salleh masuk..biorkan aje...dia ckp dulu....heheh...tk pon tnye dulu...leh ckp melayu ke idok...:p

    BalasPadam
  3. huhuhu...tu pasal ME...cam mengong2 aku speking masa tu...ekekeke
    cik lia...customer servis la konon..ekeke..hamik koooo....skali malu...

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...