Blogger Layouts

Rabu, 8 Disember 2010

SELAMAT DATANG TUAN PUTERI JULI...

Apa yang Allah tentukan itu dah betul letaknya...
cuma kita yang tak faham..
akan maksud tersurat dan tersirat...
aku redha pemergian suri...
namun Allah gantikan dengan juli...

SELAMAT DATANG SAYANG...
KAMU SELAMAT DISINI...


"na...cepat amik anak kucing tu...dah tk lalu nak tengok org dok sepak2 dia..."
elok aku sampai kat kedai...
pekerja aku dah bgthu....ade orang buang anak kucing...
ade kurap2 kat telinga...
kesian betul tengok..
aku amik letakkan kat kaunter...

entah macam mana...dia bt lawatan tapak plak...
tak pasal2 kena sepak lagi..
ade yang tak sengaja ade yang SENGAJA...
kena HOIIIII...!!!! ngan aku...
yang p sepak kucing tu nape..tolak baik2 kan boleh...

tk kire la ko pelanggan ke ape...
hak makhluk lain aku kena pertahan kan jugak...

tak larat kena sepak dia larik pegi dekat timbunan pokok2 yang baru kena tebang...
tetibe lak hujan...
kuyup trus dak nih...
lebat btul hujan...
elok hujan dah reda...baru dengar sora dak ni mintak tolong...

TOLONGGG....TOLONG...!!!!!

sampai garau suara...huhuhuh
jenuh cari...baru nmpk benda putih2 kat dalam timbunan pokok...

dah amik..aku lap badan...
cuci mata...cuci telinga...cuci idung...cuci montot..
tak senonoh ko budak..
mentang2 ler ko kurap...tkde sape nak pedulik ko yer...
MAMA..PLEASEEEE....!!!!

pegi kedai amoi...
beli ubat anti fungus...
kurap n so on...
sapu2..
kasi makan...
bawak g yayak...
pastu..takde keje lain....
tidooo..

dalam laci..
sedap tul tido...sebab panas kot...

habis keje..tutup kedai...
bawak juli balik...
semua cam jakun..sape lak mama bawak balik ni...

OK...DOREMON2 SEKALIAN...
NI AHLI KUAGE BARU KITE...
JULI...
sila jangan gaduh ok...
tkmo lawan2...semua dapat hak samarata...

hohohoh...selesai makan malam...
pandai lak dia panjat katil adek...
adek yg dah ngantuk...
menonong jer nak naik katil..tetibe je kena hinsss....ngan juli...
ok..kamu garang yer juli...

juli malas nak tido..sebab..asyik kena kaco ngan adik2 yang lain...

heheheh....juli dan tertarik dengan apa yang berlaku depan mata..

JENG..JENG..JENGGGGG....!!!


SESI ISAP NENEN....
adek gila kuasa...
isap nenen tkmo kasi sape2 dekat...

heheh...adek..udah2 ler tuh...
mama poi nak g tangkap cicak...

hehehe...promote..
gelang anti kutu...
leh guna sampai 3 bulan...
mula2 pakaikan dekat adek...
tengok adek cam tensen jer..
pakai kan kt mama poi..
huhuuh...trus muke belagak jer...
ape ko ingat tu rantai mas ke..

7 ulasan:

  1. ciannyer kat juli nasib baek jumpa ngan SS yg baik hati...
    Mama poi pun baek hati n murah hati juga..
    Semoga ALLAH merahmati kalian..ameen..

    BalasPadam
  2. insyaAllah..tu pasal award utk mama poi...rantai kutu..heheh

    BalasPadam
  3. alhamdulillah Juli ada tempat nak menumpang kasih, terima kasih mama SS

    smoga mama SS sntiasa dilindungi dan dimurahkan rezeki oleh-Nya, amin...

    BalasPadam
  4. semoga SS akn sentiase dilimpahkan rezeki...sebab setiap dari mereka ni ade rezeki masing2...semoga SS sentiase diberkati...tersentuh dgn keluhuran budi SS...mmg kuang ajar manusia yg sakiti makhluk2 istimewa ni...tunggu la Allah balas...marah ni

    BalasPadam
  5. aku suka part ko HOI kat kastemer. bagus.

    aku aritu,tgk meow ganggu kastemer makan,aku capat2 amek meow tu..cakap,sorry ganggu. nak hoi xleh sbb abah aku dah letak cc tv. kang dia nampak aku sergah orang...naya

    BalasPadam
  6. alhamdulillah...bela sampai besar..dorang bebas nak ke mana pun bila dah besar nanti...sya agak btuah sebab ade jiran2 yg sayang jugak kucing..kalau sya tk sempat balik makan..ade jer pinggan nasi depan rumah..huhuh..
    ME...mmg marah ler..main sepak2 bila tgk kucing kurap..ape kalu tuhan kasi dia kurap nak rasa aku sepak dia lak ker...

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...