Blogger Layouts

Selasa, 28 Disember 2010

CIK WAWA KITE YANG BARU....

RAMAI YANG INGAT AKU DERA CIK WAWA DLM PESBUK...
ngeheheh...
mana de...aku nak amik gmba dia la...
dia yang mengelupur...

amik ko gambo dah mcm ape lagi...

haaaa...ni ok skit...
ape...cam tecekik lagi ke...ekekekek...
aku tak cekik laaaa...

aku jumpa wawa kat pasar besar ipoh...
duk skali ngan tuntong...huhuhuh
wawa ngan puppy...
dek krana tangan tak muat maka aku amik wawa jer...

erkkk...mama...mati aku..
lepas...lepassssss....

hari pertama wawa sampai umah...saje bagi jalan2 dlm bilik mainan ni...
tapi cam biasalah hissing jer memanjang...

wawa nyuruk2...
malu2 gitew...awww nyah....

errrkkk...mana nak larik ni...

nyuruk lagi...tapi ekor dah godek2..
nak main...

aktiviti sevey bilik bermula...

adek...konon2 tgh tgk wawa...ekekek...padahal wawa dah kt blkg dia...
ngehehehee

wawa nak main tuala panjat...
tuala ni sllunya si sepan yang main

wawa...ape ko tangkap tu...
huuhuh...itulah hari first wawa kt umah...
alhamdulillah...wawa dah selamat dgn kami semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

makasih sebab sudi komen...