Blogger Layouts

Sabtu, 18 Disember 2010

PEMBULIAN TELAH BERMULA...

aksi2 ni semua dirakam semalam..
setelah berjaya mendapatkan kunci pintu pendua...
lepas bagi makan...
membuang...
maka aksi pembulian pun bermula...

video

yah...yah...buli2...

erkkk...aku kne pounch balik...adehh...

mana...mana....waaahhh....tk jumpa...

ehh...tadi cam ade kat sini...

wahhh...mna2..mana.....

ehh...cam dah ilang...mana nih..

yeah2...yeah...buli2...

hohoho...cam dah dapat pegang tadi..

gile main gegelung bola..
EHHH....NAMPAK KER...??
huhuhu...dia tak nampak...tapi inilah dikatakan
nikmat yang Allah beri tidak disia2kan..
adek guna deria pendengaran dan deria sentuhan...

video

adek juga suka membuli tikus yang cik nerq bagi..hehehehe
buli dengan penuh perasaan plak tu...
 tak kasi can budak2 lain..
video

3 ulasan:

  1. nmpk adek mcm punya mata yg hebat tgk kepala dia pusing2..subhanallah..hebatnya..pandai SS cari menan yg membina minda camtuhh..i loiike

    BalasPadam
  2. huhuhu...makasih2...ikah...mainan ni doktor yg suggest..untuk latih deria telinga dgan deria sentuhan supaya dia biasa guna semua deria yg ada...mula2 nk beli bola biasa...tp bila pk alik..kalau bola tu gerak merata contohnya tmasuk bawak kerusi adek dh tk leh main..so bia lah bola ni gerak2 dlm gelung tu jer...

    BalasPadam
  3. tikus tu pun sama...adek sungguh excited main..sampai tlompat2...lebih mudah main sebab tikus tu tk lari kemana2..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...