Blogger Layouts

Jumaat, 15 Oktober 2010

YE..YEE..YEE...IKAN REBUS...SAYANG MAMA..!!!

owhhh...hari yang penuh ceria kan bong....
mama bawak balik ikan rebus harini..mama dah janji masa belum pegi keje pagi tadi...
dah meloya aku makan ikan dalam tin tu...tapi ko belasah je ye bong...
aku tak kisah chip...asalkan aku tak lapa..
"ehhhhh....mama balik la chip...cepat2..."
ok2...aku dah buat muke baik2 dah ni....
mama pesan kalau umah semak2 mama takmo kasi ikan rebus lagi..

owhhhh...sedapnye mama..baunye harum...ikan sardin jepun fresh...
mama rebus dengan chicken stok..wahhhh..sangat sedap...
"cepat laaa....jangan siksa aku mama oii....tak tahan dah bau wangi ikan rebus ni..."

"oit2....jap....sabo2....mama nak gaul dengan nas panas...jangan gaduh2..semua dapat..."
tengok sedap tak...penuh ikan....
"ok...kita bagi bong makan dulu sebab dia adik...."
mama ni....aku yang mintak dah lama tau...mama bagi bong dulu...
KEJAM....
KEJAMMMM.....

DAH...DAHHHH...jangan banyak songeh...semua dapat...bong nasi sejemput jer...dah penuh peyut dia...

oyehhh...oooyehhh.....dapat makan nasi panas dengan ikan rebus...sedapnye....kena makan pelan2 nih...nanti cepat habis...


"slrupppp...sedapnye mama poi kan...mama poi makan sampi tak angkat kepala...huhuhu..."


"hoi....hoi....ape dak kecik ni..main tumpang2 pinggan plak..penat aku makan pelan2..."
"hoiii...makan diam2 boleh ke..aku nak menikmati makanan pun tak senang..."

"ok....thank you mama...I LAP U ...muah2...aku dah kenyang...nak pegi menggali lobang pulak
hehehe...dah penuh tangki ni...selalu aku buang dalam tray bong jer..ni mama ade...
nanti aku kena babab montot plak..."
"oiii...bong...jom klua...jangan dok manja sangat...jom jadi jantan...."


ELEHHHH....MACAM KO TU JANTAN SANGAT LA CHIP OI....










6 ulasan:

  1. hahaha.... shayang chip.....ajar dek bong 2 tau.... jgn nakal2....

    BalasPadam
  2. suke ye chip dapat ikan yang dhajati

    BalasPadam
  3. amboi mkn ader bekas memasing..kucen2 kita kat sini syer jer..ehehe..

    BalasPadam
  4. hahahhaa...tk sangka ramai plak yg tgk blog den yg ntah ape2 nih...hheheh...dorg mmg kne bg mkn pinggan masing2..kalau tk ade yg suke main tipu blasah ikan nasi tinggal..sape lg...CHIP LAA...

    BalasPadam
  5. Meriahnye dorang kenduri. tak nak ajak Nomi datang ke...hehehe

    BalasPadam
  6. hehehhe...mai ler nomi...join dorg...tp kne makan jam lumba lari...dorg mkn pun rempit..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...