Blogger Layouts

Jumaat, 15 Oktober 2010

CATATAN TANPA GAMBAR...

muahahaha.....kali ni aku tak mau letak gambar ....
sebabb...
SEBABBBBB....
SEBABBBBBB....
sebab tak perlu gambar untuk entri kali ni....
alkisahnya macam ni...kisah ni bermula dalam kedai aku jugak le...
di pagi yang punyalah best...aku masuk keje jam 7.30 pg...(kadang sampai 7.45..hehehhe)
aku terus pegi ke kaunter...hehehe.. aku cashier ok..
on mesin cashier...
tretttt.....gra...graa...graa....
pastu aku tekan ler button HIJAU...teng...
MELOMPAT AKU...SIAP AKU TAMPAR LAGI MESIN CASHIER TUH....
CINABENG KO...!!!!
ape ko buat dalam mesin aku nih hoiii...
kelua2...shohhhh...shohhh....
maka...mamat giler tu pun keluar le dengan selambanye...
aku nak tumpang tido je lol.....
blah laa..!! igt best sangat ke mesin cashier ko tuh...
korang nak tau ke ape benda alah yang bertuah tu...
LIPAS..............EIIIYEKKKK....!!!

4 ulasan:

  1. wakakakakaka... cam nie kena la bela kucen kat kedai 2 dik oooiii, biar bersih ckit....

    BalasPadam
  2. cik SS ade peminat ye. huhu

    BalasPadam
  3. cik chomel2..n cik ME...tu bukan peminatku ok...tu penyibuk...ntah dri mna dtg..sllu tk pnh ade pun...eiiiyekk..

    BalasPadam
  4. hahaha dia wat SURPRISE!!!!

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...