Blogger Layouts

Khamis, 14 Oktober 2010

RUMPUT KUCING YANG KU CARI....

sebelum aku cerita lebih panjang....ok...korang leh visit web page ni... http://davesgarden.com
haaaa...kat situ korang leh tengok info yang lebih lanjut pasal cat grass (oats) ni...
aku pun baru tau jer info rumput kucing ni...
jenuh juga la citer ngan geng2 ANIMAL LOVER YANG TEGAR....kat FB...
ni baru jumpa....

huhuhu....kat mana nak dapat rumput ni...
sama ke ngan rumput barley yer...kat ipoh ni rumput barley ade la...
ikut ape yang aku faham...kucing yang sakit perut a.k.a memulas, meloya dan macam2 me... lagi laa...pasti akan suka makan rumput ni..lepas 1/2 jam iyo akan muntahkan semula...

kalau tau baik lagi dorang akan makan lagi...

huhhu...terbayang cam kambing lak...


contohnya haiwan belaan aku ni...chip...

warghhh.....CHIP DAH BERTUKAR JADI RIMAU....

ok...

ni bukan chip...

ni contoh kucing yang akan muntahkan semula...

untuk keterangan lanjut...silalah ke website ni yer...

selamat membaca...

p/s: dek kerana website tu omputih...maka aku abaikan jer....






1 ulasan:

makasih sebab sudi komen...