Blogger Layouts

Selasa, 12 Oktober 2010

DAK ENCEM....BUEEKKKKK....!!!!

hai .....nama aku.... as u allz known...
CHIP a.k.a DAK GILER....
sape bg nama tuh utk aku....
sape lagi..kalau tk mama aku yg gile jgk....
perasan...
igt aku sorang je gile...

erkkk....ape ni...nak cri gaduh ke mama oi...!!!
aku:
chip...ko bebaik skit...ni hukuman untuk dak yang selalu semakkan umah aku...
chip:
aku jugak yang salah....baiklah...(version shin chan...)

chip:
mama...rini ade lauk ikan rebus ke...atau mama nak belikan frieskis utk aye....
aku:
manyak ko punya frieskis...bueh tk hingat...ade ati nak makanan mahal2...
chip:
oklah...makan keropok ikan laut je la...mama kedekut...bueekk....!!!
aku:
ko ngan cik ME leh ler....kdg2 ade jer nk puji2 ko..
chip:
mama JELES ler tuh....


chip:
mama...tolong ler...aku lapa ni..jgn ler buat muke dek jer....lapo nih....agak2 arrr nak hukum aku pun....
aku:
ok...mintak mahap dulu....
chip:
ampunkan ambo...pasni ambo akan jga mama poi ngan bong bebaik...

aku:
ok..buat perjanjian AKUJANJI dulu...
BAHAWASANYA:
aku takkan bueh2...(percayalah...)
aku takkan buli bong...(tgk keadaan ler..)
aku takkan semak umah ngan tisu dapur mama...(hehehe...yg tu aku tk janji..)
aku takkan bt kenduri frieskis...(hahaha...yg ni aku lagi tipu...)
aku takkan ...takkan...takkan.....takkan janji jadi baik lama2 ler mama....
AKU:
hoi.....macam aku tak tau jer ape dalam kepala ko chip....
CHIP:
ape plak....
sekian....









3 ulasan:

  1. hoi ape lak cik ME terlibat nie?? report kat Misty kang..tak pasal2 kene PANG!

    BalasPadam
  2. wakakaka.... nie auntie yus lak shayang ngan chip....
    hahaha, chip belh geng nagn BENNY, amae jew nakal nyer pas2 wat muke sesuci lebaran lak.... ayaks silap2, wat muke sesuci mungkin...

    BalasPadam
  3. hehehe..benny k.yus baik skit kot...ni bueh tk hingat....mujo la si bing tu pun ganazzz jugak..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...