Blogger Layouts

Selasa, 19 Oktober 2010

JUMPA PIC CHIP MASA KECIK2...HEHEHE

SALAM....

hehehe....saje gatai2 tangan korek2 dalam photo album adik aku...salia...

tejumpa lak gambo dak giler ni masa umo 3 minggu...

hehehhe...memang cumelkan..


masa ni mata dia biru gelap lagi...

kire belum tebuka penuh...

tapi dah pandai main...

MAIN AGAK-AGAK...ekekeke....!!!


tengok ler muke inesen gile kan...

masa ni mungkin dia cakap dalam ati...tunggu ler aku beso skit..


HAAAAA....AMIK KO...

AKU DAH BESO...MAI..MAI....

sapa brani  gusti lengan ngan aku....

SAPE...??!! SAPE...??!

5 ulasan:

  1. eleh..belagak nyer Chip. piat tinge baru taw

    ps: beber sape yg sexy tu?

    BalasPadam
  2. wakakakaka... muke mmg inesen giler.... pepehal k.yus ttp shayang chip... mama ckp gilo po gilo la.... chip ttp menjd pojaan hatiku... hehehe....

    BalasPadam
  3. Chip..meh gusti lengan ngan aku..meh2

    BalasPadam
  4. ME: biasa ler...dri kecik dimanja2 bagai...tu pasal bila beso pun tk terasa diri tuh dh beso terlampau...perasan kecik lg ler tuh...
    k.yus: hehhe....muke baik nih..jgn terpedaya...
    MM: min baik sikit dri dak ni...ni ganazz...
    cikgu: hehehe..kne pakai sarung tangan besi dulu ok...dia kalau gigit mmg tiada maaf bg mu..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...