Blogger Layouts

Rabu, 20 Oktober 2010

MAMA BUAT MAINAN BARU LAGI...YEEHHAAA....!!!

aku nak beli tak mampu...

jadi aku surf youtube...tengok ape yang boleh buat untuk mainan dak kecik 2 bradik nih...

maka terciptalah mainan sewel tapi sangat menarik...

BAHAN2:
1 kotak buah (bahagian bawah)
1 gunting
1/2 meter kapet murah
3 tiub gam UHU

mula2 gunting dulu dari bawah ke bahagian tengah...

untuk dapatkan bentuk semi segitiga...(erkk..betul ke...)

haaa...camnih la rupenye....
jenuh jugak la..nak dapatkan bentuk ni...
sebab aku kena begaduh teruk ngan budak dua beradik ni...

WOIII....!!! BELUM SIAP OK..TUNGGU SAT...

ni la aksinye selepas di halau main jauh2...
mogok siottt....

pastu tk puas hati...
datang balik..kai ni berebut kapet ni ngan aku plak...

WARGHHHH....!!!

ok...macam ni la rupenye bila dah tampal dengan kapet...
jenuh jugak nak dapat bentuk ni...
sampai dak giler tu pun kena gam UHU kat misai...

PADAN MUKE KO...
SAPE SUH CIUM2 GAM TU...

ok...ni gambaran penuh..full cover with kapet..
OK..CHIP ADE KT BAWAH KOTAK NI...
DAH TAK SABO NAK MAIN...
HANGIN TUL...!!!

ok..pastu tebuk lubang balik..
agak2 muat mainan nak lalu lubang2 tu...

hehehe...ni contoh ler....
OK..MASA NI JADI AKU DAH SIAP DI GIGIT OLEH DAK GILER DAN ADIK NYE PUN TURUT SERTA....
WAAAAAA....!!

TARA....
dah siap letak dekat dengan istana takeshi dorg...
hehehe...

ok...dak gile ni dah tak sabo2 nak buat demo untuk tunjuk
pada kawan2 online nye...
IKAT TALI NI DI BAHAGIAN DALAM BAGI KUAT...
LAGI MENGGILA DAK GILE NI..JENUH TARIK TK DAPAT2...
  
ok...ni mainan bulu2 yang aku beli dekat kedai RM2...
heheh..murah je... rm1.90...
dak gile tuh dah hangin habis2an ngan aku...
MUAHAHAH....!!!

ok...tu je antara entri baru aku...
petang tadi balik tengok kotak tu dah tebalik..
huhuhu...
dak gile nan adik nye tk puah hati..
KENAPA TALI NI TAK PUTUS2...
PADAN MUKA KORANG..
SELALU BULI AKU KAN..

SEKARANG NI..AKU BULI KORANG PLAK..
AKU LEKAT GAM UHU ...OK...

2 ulasan:

  1. wahhh kreatifnya....

    untungnya bebudak tu mamanya rajin watkan menan, wat kan utk Mon dan Min buleh hehe...

    BalasPadam
  2. hehehe...MM...mon n min besau mana.. nanti buat menan saiz XL tepaksa tunggu dorg beso dlu...buleh2...nnti ckp nk menan ape ok..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...