Blogger Layouts

Jumaat, 15 Oktober 2010

KAK...KALAU SAYA CURI ROKOK ATAS MEJA NI..AKAK BUAT2 TAK NAMPAK BOLEH KE..??

ape....???!!
ingat ni kedai ayah kamu punya ke...?
sambil tesengih2..."takde arrr...sya tk cukup duit nak beli kak...rokok dah mahal..kerajaan la nih...makan duit rokok banyak sangat...."
aku ngan selamba je menjawap "yang ko ni pun satu...dah tahu bawah umo...tu dah kire salah tau...blaja dulu bagi pandai...kumpul duit banyak2 pastu ko nak beli brape kotak pun boleh"
"alah kak....ade tak rokok yang murah2...eastin tu murahkan kak...bagi la satu..."
"heheheh....insaf le dik oiii...."
"habis 1 kotak ni je saya benti la kak...sambil tesengih2..."
korang tau ke...kos or harga sekotak rokok Dunhill yang baru nih...untuk peniaga rm 8.90...
memang terasa azab la jugak nak melabur untuk jualan rokok ni...sekali pembelian kena rm300 ke atas...huhuhu...jual rm10.00
banyak mana sangat untungnya pun...rasa cam tkmo jual jer...
ade jugak dapat feedback dari customer2 yang regular...
aku panggil dorang...PEROKOK TEGAR..
saja tanya...kalau kerajaan naikkan lagi rokok rm15.00 agak2 korang beli ke..??
"aku tak kira...aku beli jer yong...tapi tengah2 bulan tukar skit rokok murah..hehehe"
saje tanya lagi.."rokok ape yang murah sekarang ni..."
"huiihh...macam2 yong...gudang garam..DJ..PARADOX....."
"bang oii..mana de benda murah dah sekarang ni... gudang garam dulu rm2.50 sekarang dah rm4.00"
"tu la...yang seludup pun mahal..."






2 ulasan:

  1. harga 20 hengget pun sanggup beli kak yong oiii

    BalasPadam
  2. hehehe sanggup je selagi tak benti..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...