Blogger Layouts

Isnin, 14 Mac 2011

TIDAKKKKKK...MAMA TAK SAYANG KAMI LAGI.....!!!

ISKKKK...iskkkk....iskkkk....
mencik...mencikkk.....mama jahat...mama dah tak sayang kami...
nape bawak balik adik lagi ni.........
TIDAKKKKKKKKKKKKK.....
terasa nak bunuh diri ni.....
.
.
.
.
.
.
.
.
yeahhh...yeahhh...camner nak panjat ni....
syusahhhhnyeeee....
aiyak....mama tolong tolak montot aku jappp tak sampai ni....
.
.
.
.
.
.
.
hehehhe....nak bunuh diri tapi nak suruh mama tolong camner tu....
oittt....budak...ape kamu buat tu....
kamu reti panjat tak....reti laaa...
mama tolong laaaa.....peyut muncit ni...
ok mekasih mama tlg aku....
adehhh...mama p main jauh2...org nk bunuh diri ni....
oittt...budak...ko tk cukup makan ke sampai nak bunuh diri ni...
TAKKK...AKU RASA CAM KURANG KASIH SAYANG...DULU MAMA SUKA CIUM HIDUNG AKU...SEKARANG....TELINGA AKU PUN DIA TKMO JENTIK DAH...
AKU MENCIKKKKK....!!!!
lorrrrr.....tu pun nak bunuh diri....
kalau bunuh diri takleh dah le makan ayam...
rini kan menu kita ayam kepsi....mama beli yg original...
ko takmo ke...kalau takmo abg ipan nak yer....
ok la selamat bunuh diri...
OITT....ABG..BTOL KE AYAM KEPSI RINI...MAMA TAK CAKAP PUN...
lorrrr....ko tak reti baca ke...kan mama tampal kat dinding dapur tu....
MANA...MANA...???
TINGGI GILER...JULING MATA NAK BACA....
ERRR...TAK JADIK LA BUNUH DIRI HARINI....

5 ulasan:

  1. haha selamat makan kepci!!

    BalasPadam
  2. nak sikitttttttttttttttttttt

    BalasPadam
  3. harini menu kepsi....huhuhu...semua dh tak saba2 nk melantak....

    BalasPadam
  4. amboi makan besar hari ni..bak la sikit ha..

    BalasPadam
  5. waaaaa.....best nyer kepsi......

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...