Blogger Layouts

Rabu, 16 Mac 2011

BURUNG KAKAK TUA...MULUT MACAM NENEK KEBAYAN BISINGNYE

korang yang pegi ke Melaka sure tertunggu2 kn...entri nenek kebayang satu ni....
balik dri melaka burung kakak tua ni dia..tido jer...time nak bayar tiket...mulut mula la bising macam nenek kebayan tak cukup tido....

sampai rumah jam 3 pagi...bagi makan trus tido....si Jessy (Jasin) dh lembik...cirit n ngantuk....trus lentok atas tilam aku...pandai plak dia menapak cari port baik punya....kamu cirit atas tilam siap kamu jessy...

pagi semalam...trus bawak burung kakak tua ni g klinik....hehehehe
tengok ler muke seposennye...mulut toksah cakap laaa....boleh jadi OKU aku ni rasanye pasni....

MAMA SURUH MANDI DULU SEBELUM PEGI NANTI MUCUKKKK


HEHEHEH...MAMA CAKAP SAYA BURUNG KAKAK TUA...
SEBAB NAK DUDUK ATAS BAHU...


tibe2 pelan lama pelan meleleh turun dari bahu...lerrrr.....patut ler mulut dah diam...ngantuk rupenye....
trus angkat letak atas riba....

pe lagi....lg sakan ler tidoooo.....

sampai hospital vet di ipoh alhamdulillah tk pelu tunggu lama..trus dapat masuk....
nenek kebayan ni siap bg salam lg....
salam perkenalan....pe lagi cakar laaa...
muahahaha....padan muka ko vet....

pastu vet balas dendam balik....tutttt....kena cucuk montot....
ngehehhe....mau plak ko dia yer...
lepas cucuk...amik ubat  cacing ngan cirit utk budak2 kt umah..bt spare....

naik kereta...mulut budak ni tak reti diam...
agaknya menyumpah vet tadi kot...g cucuk montotnye...
heheheh...kamu nak baik ke tak.....
kena la sakit sikit....

nah dengar la nenek kebayan ni membebel marahkan vet tadi...

video

itu sajalah perkembangan terkini pasal budak ni...asalnye nak letak nama econ....
sebab etty n tedi jumpa d econsave melaka...tapi mcm tk sesuai jer...
so aku letak nama dia nikky (NK a.k.a NENEK KEBAYAN....) MUAHAHAHAHAA
AMCAM....SETUJU....

7 ulasan:

  1. hahahahaha..
    si nenek kebayan ni memang kecoh!
    muahh~ smoga cept baik yee

    BalasPadam
  2. setuju! ehehe..moga cepat baik yer..

    BalasPadam
  3. semoga bdk ni cepat baik..ciannye..nangis jer sbb tak thn kurap2 yg memakan kat telinga tu

    BalasPadam
  4. k.ss lenkali jgn amik gambo ms drive bahaya tuhhh

    BalasPadam
  5. nadiah...insyaAllah ubat tu 3 serangkai (kutu,kurap,cacing) murah je rm5..

    intan...heehe ni kt paking lg...lom klua jalan besar...tu yg brani amik..hehehhe

    BalasPadam
  6. haha, sesuai sgt nma tu...suara dia memg nyaring, x thn...adoyai, bla la berhnti membebel dia tu...kih3x

    BalasPadam
  7. dia tkkn benti membebel....sebab dia mmg suka menegur org...nmpk sape2 lalu je dia tego la...akak ckp kt dia..lain kali amik jawatan penyambut tetamu....

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...