Blogger Layouts

Khamis, 10 Mac 2011

KUBU PERTAHANAN....ERRR....PERANG KE NI...??

dh 4 hari mama poi branak....ku pikir anak mu 6 rupanya 7....tapi dh pergi yg bongsu sebab tk cukup sifat...
sumpah seranah pg td kt mama poi...marah dia bawak tikus masuk kubu....bila di renung2 balik Subhanallah....anak kamu rupanye....patut ler kamu marah mama kuis2 dia ngan penyapu...
maaf yer...mama tk tau tu anak kamu....huhuhuh
sebab plak tgk mama poi pg tadi....aku kuis janin tu klau dri kubu...dia heret masuk balik...
maaf yer poi....janin tu dh membusuk...maknanya dh lebih dri sehari...owhh...tersiksanye kamu sayang...

ermm.....tengok la kubu pertahanan mama poi yg baru ni...dasat...dalam kubu ada kubu lagi...mmg musuh susah nak masuk la...kalau masuk sure tk jumpa jalan klua..mama poi je yg tau kt mana nk klua...hehehe....

ni la rupa kubu mama poi...kiri kanan depan semua dh dikepung....tutup ngan kain jc (haba akan terkumpul di dalam....) utk rasa suam kt dalam....fuhhh dasat kn kubu ni....komunis dulu pun tk penah tepikir nk bt kubu cenggini....

muaahahhaha....tengok...dalam kubu ada kubu lg....abis umah flat budak2 ni aku masukkan dlm kubu mama poi...rumah flat ni mmg suhu dalamnya terkepung...so sentiasa suam...
pagi tadi tengok anak2 dia dh mcm buah kekabu...bulat2....tido melentang...ape punya perangai ntah ler...ikut sape ntah...

ermm...mama harap kamu dan anak2 sihat...hopefully semuanya hidup...
sebab paling terra dia jaga anak dia mungkin 2 je dri 6 ni akan hidup...

contohnya batch 1 : 5 anak ..........1 je hidup (abg chip)
batch 2 : 2 anak...........dua2 tk hidup...
batch 3: 5 anak........1 je hidup....(si irfan dinzly)
batch 3 : 6 anak.............huhuhu...tk brani nk taget brape yg hidup....

poi bawak2 la blaja dri bunga...camner dia jaga anak2 dia semua sihat2...semua hidup kecuali 2 ritu kena serang FIP....

6 ulasan:

  1. Salam Ziarah,
    Semoga anak2 bulus akan sihat senantiasa.. Amin.. :)

    BalasPadam
  2. semoga encik2 kuceng sehat2 lah yer..:)

    BalasPadam
  3. zailina md taib10 Mac 2011 6:30 PTG

    semoga semuanya sihat dan gembira.Teringat kucing saya yg dipanggil Kakak,yg dh dh lebih 6 kali beranak tp sekor je yg hidup sampai ari.sian tgk dia,ade sekali anak dia mati,hubby gali lubang nk tanam dia bole tarik anak dia bwk lari,sampai sudah kami x tau ke mana dibawaknya anak dia.Pastu berhari2 dia memanggil2 anak dia,sedih tgk keadaan dia...

    BalasPadam
  4. Alaaa.. mana photo buah² kekabu tu nak tgk...

    BalasPadam
  5. harap kali ni sumernya membesar dgn slmt..:)

    BalasPadam
  6. tima kasih2...doakan anak2 dia membesar bagaikan juara....huhuhuh nerq...buah kekabu dok dlm gua...golek2....dh penuh genggam sekor2...huhh...bleh ke nk gigit....??!!

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...