Blogger Layouts

Khamis, 31 Mac 2011

HELO POLIS....SAYA SUDAH DAPAT TANGKAP ITU PENCURIK...SILA DATANG SEGERA...!!

semalam operasi mencegah penyeludupan sedang giat dijalankan...sya bersama inspektor gejet miss peri2 mencari lokasi yang sesuai untuk menempatkan kamera CCTV dilokasi yang dikatakan tapak persembunyian pencuri yang telah saya laporkan semalam di rancangan 888 bukan 999 ok.... saya mula menyorokkan diri saya dibelakang tin susu...owhhh tidak...tin susu tidak mampu menyorokkan sya yang sebesar guni beras ini...maka saya mencari lokasi yang sesuai untuk menyorok...yahhh sudah jumpa...

tepat jam 2 pagi penjenayah2 tersebut telah kembali ke sarang untuk mengira hasil curian...
CCTV telah di on kn....lihatlah beberapa gambar yang sempar kami rakamkan untuk anda...
identiti penjenayah masih dirahsiakan...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
owhh....identiti masih di rahsiakan...sila jangan tanya ni sape...


err....masih dirahsiakan sebab dia antara pencurik ikan terhebat dalam rumah


sedang mengadakan mensyuarat bersama ahli majlis...
maaf kami tidak dapat menyiarkan butir2 perbualan...
err....sebab tak faham..!!!


sedang merancang sesuatu aktiviti jahat....


ni antara pencurik yang sangat licik....
terpaksa rahsiakan identiti nanti kena blasah dengan GENG KAPAK...

ni adalah ketua pencurik ikan yang paling berjaya...


lokasi rahsia sudah didedahkan....
sungguh semak ye....
(abis fail2 akuuuuu!!!!!!!)


owhh....itu dia....identiti sudah tidak rahsia lagi....

HELO INCIK POLIS...SILA DATANG....SAYA SUDAH DAAT TANGKAP INI PENCURIKKKKKK

2 ulasan:

  1. alamak kak, tu budak econsave ke kak? malu nya kalau dia buat perangai tak elok kt rumah akak.

    BalasPadam
  2. hahahaha...ha ah lerrrr....anak angkat kamu ler tu...sudah mokkkk...

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...