Blogger Layouts

Rabu, 16 Februari 2011

OIT BUDAK KO NAK BUAT APE TU...JOGET2 DALAM PASIR KE...??!

OIII....budak kecik...ko buat ape tu....jangan buat sepah la...nanti mama marah...

hoiii...ko dengar tak pengawas tanya ni...

"kak...saya nak berak laaa....nak join ke...meh la...."

huhuhuh....ko nak berak pun mcm nak joget jer...abis semu pasir klua tray....

"errr....saya tgh cari port yg best skit...."

"kak....ko tak takut ketumbit mata ke tengok sya berak"

hehehhe.....tak...sebab akak sndiri berak pun tgk jugak...wawawawawa.....
mucuk laaa najis ko nih...makan ape ni...

abg...ape ko buat kt dalam tu..pasir kt luar ni tak best ke...tu kan tempat tido aku...
waaaaaaaaaaaaaaa mama...tengok ler abg ni.....berak kt tempat tido aku...

ngape2....ish2....korang ni 1 ari tak gaduh tak boleh ker....

hoi....mucuk nye...ko makan sampah ke....ish2...anak aku ni...
tak senonoh tul...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

makasih sebab sudi komen...