Blogger Layouts

Rabu, 9 Februari 2011

EHEMMM....NI NAK TIDO KE NAK MAIN....

JANI....jom kite main sep2 bom2....
ko pandai main ker....aku dulu masa dok penang memang selalu main sep2 bom2 ni...tapi aku main ngan abang besar...
errr.....abang besar tu sape jani?
owhhh....abang besar tu anjing laaa.....
tetap main walaupun aku dah tutup lampu....
  
ermmmm...bosan la puteri....3 hari balik kampung tido jer...mama malas....!!!!!
HOIIIIIIIIII.....!!!! SAPE MALAS....ORANG SAKIT LAA...!!!
eleh...sakit muka...bukan nye kaki ngan tangan...boleh je nak bawak keta...MALAS....!!!
EWAH2....!!! NAK JADI ANAK DURHAKA NI.....!

jani....shhhh....dok diam2..nnti mama sumpah ko jadi candos bru tau...
mama tu demam2 pun nak mkn candos lg....
PUTERI....KO TIDO...NANTI MAMA GAM MATA KO...NAK...
errrr......mama kami ni...sejak2 demam tercampak ni...
dia sangat lahhhh angin...
lompat sikit kena marah....lompat sikit kena piat telinga....
abis...takkan kami nak main merangkak kot....
.
.
.
.
.
mama....kami bukan ulat beluncas....
takkan kami nak main macam ni je kot...
.
.
.
.
.
.
video

4 ulasan:

  1. comel jer...meh singgah tengok kisah sappy yang kehilangan telinganya sebelah~

    BalasPadam
  2. hehe...cian jer

    harap2 mama kamu cepat sembuh...mama jgn lupa mamam ubat ekk ;)

    BalasPadam
  3. ehehe..men cuit2 jer laa nampaknya..

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...