Blogger Layouts

Sabtu, 13 November 2010

KONDOMINIUM VS RUMAH SETINGGAN

INI....
FLAT BARU...baru beli dekat ABC PETSHOP dengan harga....RM.....TOOOOOOTTT
mana leh bagitahu...resia...
Ahad lepas...asalnya nak beli vitamin untuk tambah susu badan mama poi...
tetibe terpendang benda alah nih...ngehehehhe....tk ckp byk...
terus beli...selain tuh aku beli makanan untuk rona n roni...
untuk anak2 PM...anak PH....simpan dlu dalam stor...collect skit2...
nanti dah nak dekat pegi sana...barang2 dah banyak..

"erk...mama ape benda nih...?"


ni la rupenye...sampai anak2 aku yang sopan santun ni...tak reti nak main...
ngeheheh....sengal la dorg nih...
penat aku beli ok...

"errrrr...mna satu kita nak main ni bong.."
rumah setinggan atau...rumah flat mama ni..

"yang ni pun nampak best...tapi cam cantik sangat je..."

ni incik lembu...heheheh...dia nari geleng2 kepala...


video

ni ler inck lembu tengah menari...hehehe...



aku memang hangin...susah2 aku bawak balik umah flat nih...
setinggan jugak korang layannn....

owhhh...ni plak EKOR KUCING DALAM KARUNG UBI...

ngeheheh...best main yang nih...
cara mainnye...dorang akan cakar2 karung nih..
pastu karung ni akan berbunyi cam kucing sakit ..menjerit...sambil ekor tu goyang2...
ngeehehe...memang gila dorang main...
tapi bila bunyi kucing menjerit...
masing2 melompat tekejut...

 OK...TU JER KOT ENTRI KALI NIH....

SEKIAN..

7 ulasan:

  1. ekekekkeke.. anak2 bulus mama low profile. :P

    BalasPadam
  2. warghahahahahahahaha

    gile lembu tu headbanging. agak Misty pun xmolayan sbb takot kne penyakit lembu gila

    BalasPadam
  3. wakakakakaka...sokong ngan ME....mana x nyer chip po xmo layan lembu 2 sbb lembu 2 lg giler dr dier...wakakakaka......

    BalasPadam
  4. HAHAHAHA....lembu tu headbangging beb...best kan...sampai litang pukang larik budak2 tuh...ekekek...tunggu sampai lembu tu diam bru dorg terkam sampai jatuh...

    BalasPadam
  5. wehh gile ah incik lembu tu nari geleng2 cam nk putus pale hehe...

    teruje kan kalau pegi petshop pantang jupe menan yg comel2 sume nak beli :)

    p/s: SS bila nak pegi tu, nnti kabo2 kat MM yer..

    BalasPadam
  6. wahhh bestnya mainan..utk shomey2 akak takder ker??

    BalasPadam
  7. ahaha...MM incik nk yg mcm mna..meh2 kite adiahkan utk min ngan mon...dorg pun tgk leh tahan bueh gak kn..huhuhuh
    cikgu: nak ke...ape incik lembu tu...huhuuh..baik jgk nnti smua cumel2 cikgu dh tkmo dtg...sbb ade lembu giler..ngagagag

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...