Blogger Layouts

Isnin, 18 April 2011

EDISI AKU MENYAMPAHHHHH DENGAN POI....

helloooo....aku nak citer ni....
aku dah tak larat larik....waaaaaaaaa....
hari2 kena kejar ngan poi...mencik aku ngan ppuan gile sekor tu....


ritu aku dh cakap kat mama...kurung poi....
mama p kurung aku plak...
ADE KE PATUT....!!!


ermmmm...tkpelah...
kalau mama dah tk sayang aku...
aku boleh blah dari sini..
nnti aku cari keje lain...


haritu aku cuba nak bebaik2 ngan poi...
aku bg dia ikan rebus aku..
ade ke patut...poi blasah semua skali...
SIKIT PUN TAK TINGGAL KAT AKU...


ermmm....apa la nasib aku ni...
jeles la tuh...bulu aku kembang setaman..
bulu poi kuncup mcm payung kena tutup...
ekekeke....



ermmm...kalau aku lari...sape lak nak jaga anak2 aku...
sape lak nak bg aku makan ikan rebus...
sape lak nak berus bulu aku..
alahaiiii..sapelak nak jaga mama...


ermmm...setelah difikir2...tak jadi la nak lari...
takpelah...kau kejar aku larik poi..
aku tk takut ko...tapi apsal ko macam sawan je bila nampak aku..
aku mana pakai rantai blink2 pun...
huhuhuh...aku tak kaya....

ermmmm....poi...poi...ape la masalah ko ngan aku...
pantang nampak aku...ko hambat waaaaaaaa
ko memang kejam la poiii

3 ulasan:

  1. mana cik puteri? lama x dgr citer dia...

    BalasPadam
  2. ade je dia...hehehe....semakin ayu2...tkde adegan joget2 dh mcm dulu..heheh

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...