Blogger Layouts

Rabu, 15 Jun 2011

SURAT UNTUK MAMA DAN KAKAK KITE.....

kakak selalu cakap saya budak comel....
buat jahat mcm mana pun kakak selalu defend saya...
sampai mama naik gelong daaaaaaaaaaaa.....
hik...hikk..hikkk

kakak cakap saya budak cute2...
saya cakar mama macam mana pun kakak tetap jadi peguam bela saya...
lalalala...cayang kakak kite tau...

tapi sekarang kakak dah jarang tido ngan kite tau...
sebab mama g tido umah kakak...
mama cakap mama tak sihat..
perlu org jaga malam2...
ermm...mekasih kt kakak kite tolong jaga mama....

mama cakap jaja mucuk ni cik becok...
selalu jerit2 kat telinga mama...
dia ngade2 suka ngadu macam2...
baru kena tinju skit pun dah ngadu bjela2....

ermmmmmmmmm....mama selalu pesan....
jangan sakit2...tapi sekarang mama kite plak yang sakit...
nak bawak p spital...
tapi kite tk pandai bawak keta....
nnti kakak da pandai bawak keta tolong bawak mama kite ye...

mama cakap...saya terlalu nakai...errrrrrrrrrr sesuai la kan ngan nama saya notty...
kakak kite yg bagi tau nama tu....
jadi kena la sesuaikan dengan kenakalan sya...wahhhhhhhh
takpe kakak kan ade....
gamba ni masa mama ngamuk...mama kurung saya bawah besen....sebab mama sapu sampah saya selerakkan balik sampah...

mama cakap kite suka cari pasal ngan puan bunga...
bila puan bunga makan kite selalu dok menepek kt depan dia...
sambil makan sambil bunyi2 puan bunga...


ermmmmmmm...mama...kite tk nakai sangat da skrg...
sebab kite rindukan mama....
nnti mama balik la tido ngan kite plak ye....
kakak pun dtg la tido umah kite....
dah lama kite tak peluk2 kakak tau....

k lahhh...tu je surat kite kali ni...
lain kali kite tulis surat lg ye.....
kite da nak tidooooo

6 ulasan:

  1. Rindu mama dia, yer... Mama Kim dan semua mama2 pun rindukan mama dia. Lama tak dengar cite. Mudah2an sehat sejahtera... Kim salam kat mama, yer.. jaga diri baik2

    BalasPadam
  2. rindu nak baca entry kak ss..

    BalasPadam
  3. nanti kakak dtg yer sayang...

    BalasPadam
  4. pandainye notty tulis surat... sape ajar? mama ke kakak? =D

    BalasPadam
  5. rindu kat mama yer...mama tak sihat kita sama-sama doakan mama kembali sihat macam dulu yer :)

    BalasPadam
  6. sian Mama awak. lepas nie jangan nakal2 lagi taw

    BalasPadam

makasih sebab sudi komen...